biologisch krijgt een facelift?!

Je kent vast wel het AH Puur & Eerlijk logo dat op veel fairtrade en bio producten in de Albert Heijn prijkt. Blijkbaar vind de Appie dat daarvoor in de plaats beter een ander soort label kan, en dus geeft de grootgrutter uit Zaandam het nieuwe huismerk AH Biologisch een extra boost.  Appels, melk, chocolade, babyvoeding, verse soepen en wijn… You name it, Albert Heijn heeft er een biologische variant van. En het bioassortiment wordt uitgebreid met  zo’n 120 nieuwe duurzame producten waardoor je snel de keuze hebt uit bijna 500 AH Biologisch en in totaal 1200 producten die je bio shopt in de Albert Heijn. De verpakking is lekker fris. Geen geitenwollensokkenimago dus, iets waarmee Fair Trade Original vorig jaar al wel kampte. Mij doet het eigenlijk een beetje denken aan de rijst van Lassie. Nu maar hopen dat de verpakking zelf ook duurzaam is.. Nou was het eigen “label” Puur & Eerlijk nog wel eens omstreden. Misschien dat Appie daarom komt met de "nieuwe" AH Biologisch lijn. Dankzij het Europese keurmerk met het groene blaadje weet je in ieder geval zeker dat de duurzame producten krijgt. En weet je wat leuk is? AH heeft de handen ineengeslagen met Nederlands grootste bloggers, bloggers waartegen ikzelf opkijk, om een (h)eerlijk kookboekje voor jou te maken. Helemaal gratis en voor niets! Benieuwd naar Beautylab Serena's favoriete vegetarische groenteburgers of Culy Lieselottes Sinaasappel-amandelcakejes? Check dan het AH lekker bio e-book. Oh, en tot 1 mei kun je meedoen met een winactie, helemaal anno 2015: upload op de social media een foto van jouw favo #lekkerbio #ah product en win een kadoscheque of één van de boodschappenpakket. Wat koop jij standaard biologisch? Liefs, José

Related Post

José de Jong

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *